Forsmans fyller år =)

Lika tråkigt varje gång att skriva Hej, för det låter uttjatat..
Jaja.. ;)
Jag somnade inte förrän 5 imorse tror jag.. satt och kollade på massa videos igår och.. dog av skratt.. seriöst! HAHA.
Och kollade på The Grinch.
Ida ringde och väckte mig halv 10, för att hjälpa henne med tågbiljetter.. Men dom verkar vara helt slut så vi får väl se om hon kommer upp.. Tillslut gick jag och la mig igen och vaknade halv 2..
Forsmans fyller år idag så har grattat henne också.. =)
Hm.. inga hemma idag typ.. mina brorsor är nere hos Jenny. Mamma jobbar. Janne har åkt till Göteborg! Orättvist, jag vill väl också åka dit! Fick ju inte åka detta lovet och Ida ska ju ändå komma upp.. om det finns biljetter? Haha fick precis sms från Ida som har vart på Centralen för att kolla biljetter.. det finns inga..!
Blä, nu skriver jag för mycket.. skriver sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0