Forsmans sov här

Sorry för att jag inte skrev igår.. hehe ;)
Forsmans kom förbi på kvällen och vi satt och kolla massa videoklipp =)
Vi bestämde oss för att fråga om hon fick sova här, och det fick hon!
Först va jag väldigt seg med att hitta något att ha på mig & sen höll jag på och va jätte cp, pratade cp, skrattade cp och sa cp saker :) Och Malin va j*vligt seg hon också när vi va hos henne.. När vi kom hem till mig igen så satt vi vid datorn och sen kollade vi på American pie. När den va slut sen så chattade vi på msn med olika :) och jag hade inte cp... Och så ville jag se One Tree Hill, och Malin sa Visst.. men sen när jag satte på den så ba vände hon sig och somna i soffan?! Dissare :) Aja. Kom i säng runt halv fem eller något, och blev väckt 06.00....
Och kunde inte sova förrän jag hade lämnat Diesel på dagis , halv sju.. HEHE.
Vaknade för ungefär en timma sen och Malin har gått hem.. ingen aning vad jag ska göra idag.. kan börja med att städa upp och sätta tillbaka soffan som det stod men aa.. ;)

Snackade med mamma igår.. hon sa kanske! Hon skulle kolla hur hon jobbar osv..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0