Godmorgon..?

Godmorgon =D

Jaa.. satt uppe till halv fem och kollade på American pie, men jag har dom två sista filmerna kvar!! =)
Dom är helt sjuka (;

Idag ska jag väl ta det lugnt, ingen aning om vart mina bröder är eftersom dom inte va hemma när jag vakna.. för typ 20 min sen haha..!
Fast dom är nog hos Jenny, eller Christoffer eller någon.
Det verkar inte som att Ida kommer upp tror jag, hon skulle kolla biljetter idag men vet inte om hon har gjort det, så jag gjorde det.. Och det fanns inga. Så hon kommer förmodligen inte , eftersom den 2a Jan. ska hon till Norge..


Kommentarer
Postat av: jjulie

haha, vi såg american pie beta house i skolan.



haha omg

2009-12-27 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0