Nyårsafton

Huhu.. känna konstigt att det är ett nytt år imorgon..
Har funderat över saker jag ska göra 2010 osv. och "nyårslöften"
Egentligen behöver det inte bli ett nytt år för att jag ska klara något, men det känns lättare att börja på något samtidigt som när det nya året börjar.
Mina naglar har jag inget val om, jag måste sluta eftersom jag får min tandställning nu i Januari.
Och då godis, tänker inte ha något förbud.. men kommer ändå inte kunna äta så mycket godis pga tandställningen, så har bestämt mig för att jag inte ska slösa en ända krona på godis.
Jag har ju en lista "Saker jag ska göra innan jag dör".. dom flesta saker kommer jag inte kunna göra förrän om några år.. så tänkte göra en lista för 2010, känns lite konstigt att göra det, men jag känner att jag har bättre koll då. Och så ska jag försöka att inte vara så Negativ.. Och försöka glömma saker som får mig att må dåligt, liksom skita i det & leva vidare istället. Fast.. flashbacks always comes back..huh? Vet inte hur min nyår blir riktigt, om jag kommer dra ut eller om jag måste sitta här hemma.. vi får väl se.
Så länge är det One Tree Hill som gäller.

cya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0